F.A.Q.


Heb jij een vraag over onze producten, over de manier waarop we verzenden, of hoe lang de levertijd is? Misschien wil je weten of wij werken met kortingen en of we ook aan B2B doen? Welke vraag je ook hebt, wij voorzien je graag van het antwoord.

Wellicht vind je het antwoord op jouw vraag in onderstaande F.A.Q. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan vooral contact met ons op, we helpen je graag verder. 

Bieden jullie kortingen aan?

Ja, we bieden kortingen aan voor bulkbestellingen. Log in op jouw bedrijfsaccount om deze kortingen te zien. 

Heb je nog geen account? Maak er dan eentje aan, of neem contact met ons op.

Daarnaast is het bij sommige artikelen ook mogelijk om gebruik te maken van staffelkorting. Bekijk op onze tarieven pagina voor welke artikelen dat geldt!

Welke materialen kunnen gegraveerd worden?

Wij graveren diverse materialen, waaronder 3mm acrylaat en 3mm hout. Bij het plaatsen van jouw bestelling maak jij zelf een keuze uit de aangeboden materialen. 

In onze blog lees je handige tips wat betreft materiaalkeuze!

Hoe lang van tevoren moet ik bestellen?

Dat is afhankelijk van je bestelling. Over het algemeen verzenden wij binnen 1-3 werkdagen. In sommige gevallen kunnen wij zorgdragen voor een spoedlevering.

Als het om een grote, gepersonaliseerde bestelling gaat, raden wij je aan vooraf contact op te nemen.

Hoe verzenden jullie de producten?

Wij verzenden al onze producten in doosjes. Dat kan in een brievenbusdoosje zijn, maar ook in een grotere doos, zodat het pakketpost wordt.

Dit is, omdat de materialen die wij gebruiken, fragiel zijn en we willen dat alles jou in een zo goed mogelijke staat bereikt!

Ik heb een bakkerij/winkel, kan ik jullie producten inkopen?

Dat kan! 

Wij hanteren echter wel een selectie. Dus niet elke zakelijke klant kan onze producten inkopen en/of wederverkopen. 

Klik door naar onze B2B en Wholesale pagina als je interesse in onze producten hebt.

Ik heb een bakkerij/winkel, kan ik jullie producten ook verkopen?

Dat kan! 

Wij hanteren echter wel een selectie. Dus niet elke zakelijke klant kan onze producten inkopen en/of wederverkopen. 

Klik door naar onze B2B en Wholesale pagina als je interesse in onze producten hebt.

Ik heb een eigen ontwerp, graveren jullie dat ook?

Jazeker, afhankelijk van het ontwerp natuurlijk.

Om er zeker van te zijn dat jouw ontwerp te graveren is, raden we je aan op onze Custom Made pagina te bekijken en/of contact met ons op te nemen.

Ik heb spoed met mijn bestelling, wat kunnen jullie doen?

In sommige gevallen is het mogelijk een order om te zetten in een spoedbestelling. Afhankelijk van jouw wensen en onze mogelijkheden natuurlijk.

We verzoeken je bij spoed contact met ons op te nemen.

Ik ben niet tevreden, wat moet ik doen?

Wat vervelend om te horen! Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. 

In dat geval willen we je vragen om z.s.m. contact met ons op te nemen om het geval te bespreken. We kijken graag met je mee naar een oplossing.

Ik weet niet voor welke artikelen ik moet kiezen, wat nu?

Dat snappen we, zeker als je zelf geen bakker of taartenmaker van beroep bent.

Het is best lastig om te weten voor welke decoratie je juist wel en niet moet kiezen. Gelukkig kunnen wij je daarbij helpen. Neem contact met ons op en geef je vragen en wensen door, wij geven je dan een zo helder, eerlijk en realistisch mogelijk advies.

Daarnaast kan je ook fijn inspiratie op doen op ons Instagram Account.

Ik wil graag een review/feedback achterlaten, waar kan dat?

Dat vinden we enorm fijn. Daardoor blijven we onze service en producten verbeteren.

Gaat het om algemene feedback of een compliment, dan kan je jouw bericht achterlaten op verschillende manieren. Hier vind je ze!

Heb je een klacht of ben je niet helemaal tevreden? Dan verzoeken we je om eerst contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen kijken naar een prettige oplossing.

Ik wil inspiratie opdoen voor een thema feest, kan dat?

Jazeker, dat is namelijk een heel goed idee!

In ons lookbook vind je veel inspiratie als het op vieringen en feestjes gaat. Heb jij zelf mooie foto's van onze producten? Dan ontvangen we die natuurlijk graag.

Daarnaast kan je ook fijn inspiratie op doen op ons Instagram Account.

Ik wil weten waar mijn bestelling is.

Dat snappen we. Als het goed is heb jij bij het plaatsen van je bestelling een mail met track & trace van ons ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, dan is jouw order waarschijnlijk nog niet in behandeling.

Is het al een aantal dagen geleden en heb je nog steeds geen track & trace? Trek dan even aan de bel! Contact opnemen gaat het snelst via onze contactpagina. Dan kijken we even mee.

Mijn bestelling is kwijtgeraakt/kapot gegaan onderweg, wat nu?

Wat vervelend! Het is belangrijk dat je z.s.m. contact met ons opneemt. We verzoeken je ook foto's te maken van de schade. Zo kunnen we achterhalen waar en wanneer deze schade ontstaan is.

Op deze manier zoeken we samen naar de beste oplossing.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, dat doen we inderdaad. Kijk even op onze verzendpagina voor alle tarieven en mogelijkheden. Staat het land van jouw voorkeur er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Voor wat voor gelegenheden maken jullie decoratie’s etc?

Voor vrijwel elke gelegenheid! Heb jij een uniek idee? Dan horen we dat graag. Je vindt alle standaard gelegenheden op onze thema pagina, maar je kunt ook een eigen thema aandragen via onze custom made mogelijkheden.

Wat is de levertijd?

Wat zijn de betaalmethoden?

Waar vind ik de artikelen van Muurling nog meer?

Muurling Graveerkunst artikelen vind je ook bij:

  • Bol.com
  • Amazon
  • Landelijke Wederverkopers